Author Topic: facebook posts/tweets from people from your hometown  (Read 280563 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline WackyCat08

  • Don't get zapped! #zap
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 52362
  • #FireBradHill!
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5300 on: May 03, 2018, 09:43:26 AM »
 :lol:

Offline Mrs. Gooch

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 9971
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5301 on: May 04, 2018, 11:05:44 AM »

Offline libliblibliblibliblib

  • hyperactive on the :lol:
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 46311
  • good dog
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5302 on: May 26, 2018, 11:22:57 AM »
Quote
I need to get beads with a wider diameter hole; none of mine will go over my hemp string.
Hyperbolic partisan duplicitous hypocrite

I think.you.are deep down.a.trans cowboy gravy eater.

Offline nicname

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 9442
  • Deal with it.
    • View Profile
If there was a gif of nicname thwarting the attempted-flag-taker and then gesturing him to suck it, followed by motioning for all of Hilton Shelter to boo him louder, it'd be better than that auburn gif.


Offline WackyCat08

  • Don't get zapped! #zap
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 52362
  • #FireBradHill!
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5304 on: June 07, 2018, 09:30:17 AM »
Quote
So.... My loud ass upstairs neighbor moved out last week......
So tonight I am watching tv and I start hearing yelling so I pause my show and the new dude upstairs is straight ripping someone a whole new bad person up there. Then I start hearing what sounds like chairs being slammed around on hardwood.... And him say "why are you putting that on me? Now i'm pissed off!" Oh... nooooow you are? So wtf was the last 20 mins of screaming i have been nosey neighboring? Shoot!

Y'all better keep it to middle of the might brawls up there bc my kid damn near thought monsters were coming through the ceiling at bedtime with the last one and it was just a dog. I am not mentally prepared for sleep training a 5yr old for like the 10th time.

Offline Sandstone Outcropping

  • Katpak'r
  • ***
  • Posts: 2209
  • a punk who rarely ever took advice
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5305 on: June 12, 2018, 02:23:52 PM »

Offline WackyCat08

  • Don't get zapped! #zap
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 52362
  • #FireBradHill!
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5306 on: June 21, 2018, 11:21:54 AM »
I might win gE today!

Girlfriend---
Quote
Yay!!! HE GOT A JOB!!!

Former baby mama----

Quote
He won't keep it long. But yay child support!!!
U won't see much of his checks haha
An he can finally be served all kinds of papers since u wanna hide him out! ????

Gf----

Quote
Just please stop and act like adults here! Instead of trying to start drama! We are not in highschool

Friends response---I would just block the ugly bitch Stacy then you won’t have to put up with her

Baby mama---

Quote
Maybe u should tell (bf) that!!! I'm just as excited. Maybe I'll finally start seeing some money from him! It's been over a year no help with 3 kids. Yup I can't wait. An his taxes will be mine. Cuz he owes back child support to. Yay!!!

random friends response to that---- Is that all you actually care about is money he helped you make them babies we all fall and honey the day you fall ill be in your inbox ha ha ha ha at you cuz why youll be in my homies inbox begging for help sorry j but i couldnt keep reading without saying something plus congrats on job

Random ppl chiming in

Quote
1.Yo really with the money crap.. how about the parent he Is? Or that you allow him to be.. y'all females that are always about that child support are sad..

2. Agreed I can't stand money hungry bitches especially ones that want the money but won't let the dad see his kid pathetic as hell and all that does is hurt the children that they claim to love so much. Just saying.

3. Stacy, block this hateful chub. Why can she see your posts? She obviously has major jealousy issues and the maturity of a 6 year old.

4. And WTF is wrong with (bf) that he allows this crap to continue. Exes keep calling because somebody keeps answering Stacy. Shut this crap down.

5. (gf) I didn't have to she blocked me

6.But you still need to block because she can unblock and still get to n your business but if you block her she won’t be able to see anything
7.She could dish it but not take it huh lol


Offline Mrs. Gooch

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 9971
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5307 on: June 25, 2018, 02:07:01 PM »
These dolls are posted in a classified group.   :lol:

Offline libliblibliblibliblib

  • hyperactive on the :lol:
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 46311
  • good dog
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5308 on: June 25, 2018, 02:55:27 PM »
Buy those and also buy clown outfits and gift them to your husband
Hyperbolic partisan duplicitous hypocrite

I think.you.are deep down.a.trans cowboy gravy eater.

Offline WackyCat08

  • Don't get zapped! #zap
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 52362
  • #FireBradHill!
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5309 on: July 18, 2018, 03:55:06 PM »
Amen

Offline Spracne

  • Point Plank'r
  • Pak'r Élitaire
  • *
  • Posts: 8918
  • Not a huge gin guy...
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5310 on: July 18, 2018, 03:59:04 PM »
Never heard of him...

Offline Katdaddy

  • I got my eye on you
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 8039
  • Party on gE
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5311 on: July 18, 2018, 06:13:46 PM »
Amen
 



 
This guy is a MF hero: cause country!   :Carl:
« Last Edit: July 18, 2018, 06:24:32 PM by Katdaddy »
Hot time in Kat town tonight.

Offline 8manpick

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 14617
  • A top quartile binger, poster, and friend
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5312 on: July 18, 2018, 08:41:01 PM »
Amen
I don’t think he had any real #1s though
:adios:

Offline WackyCat08

  • Don't get zapped! #zap
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 52362
  • #FireBradHill!
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5313 on: July 25, 2018, 08:30:41 AM »
This crap is crazy. I believe my graduating class was like 80. One is away in prison for manslaughter (like 8 years ago in Topeka), one passed away in this article, and the other was involved with the beating of the shooter in this story. This is all sketch. Bo was always a kind kid, but I question a few of the characters in this story, knowing them from experience.

http://www2.ljworld.com/news/2018/jul/24/defendant-to-claim-self-defense-in-2017-deadly-shooting-at-eudora-bar/
« Last Edit: July 25, 2018, 08:39:45 AM by WackyCat08 »

Offline Shooter Jones

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 3862
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5314 on: July 25, 2018, 02:14:42 PM »
This crap is crazy. I believe my graduating class was like 80. One is away in prison for manslaughter (like 8 years ago in Topeka), one passed away in this article, and the other was involved with the beating of the shooter in this story. This is all sketch. Bo was always a kind kid, but I question a few of the characters in this story, knowing them from experience.

http://www2.ljworld.com/news/2018/jul/24/defendant-to-claim-self-defense-in-2017-deadly-shooting-at-eudora-bar/

1st, I probably shouldn't even ask, 2nd, it's probably the wrong thread, but have you heard any rumors about how this really went down? I'm genuinely interested.

Obviously sucks the kid died, but being from a small town and having spent plenty of time in bars (I imagine to be) like this, I could see both sides of the story playing out. The self-defense (eff the dude for having a gun in a bar, though) from a group of regulars jumping him and beating the living crap out of him or him simply being a hammered nut job that shot a man not involved in his fight. Either way, hope the truth comes out and justice is served.

Offline WackyCat08

  • Don't get zapped! #zap
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 52362
  • #FireBradHill!
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5315 on: July 25, 2018, 02:43:43 PM »
I've pretty much lost all contact from my Eudora peeps since after college, but knowing the townies and the trash that's in that town, I could definitely see both sides. The issue here is, I totally believe BO Had nothing to do with it, other than trying to break up the crap and he had to suffer the consequences. The kid who apparently saved the day, is a giant POS, who was always looking for fights in HS. I could see there being two different groups mouthing off and then it lead to this.

Offline Sandstone Outcropping

  • Katpak'r
  • ***
  • Posts: 2209
  • a punk who rarely ever took advice
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5316 on: September 07, 2018, 05:11:09 PM »

Offline Sandstone Outcropping

  • Katpak'r
  • ***
  • Posts: 2209
  • a punk who rarely ever took advice
    • View Profile
Re: facebook posts/tweets from people from your hometown
« Reply #5317 on: September 11, 2018, 09:39:26 AM »
I think people from my hometown would be absolutely crazy about this.

Brian Kilmeade was encouraging parents to purchase this for their daughters who are going to college this fall:

https://www.tigerlady.com/products/tiger-lady-women-s-self-defense-tool