Author Topic: White people name, White people shame  (Read 39397 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline slobber

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 12427
  • Gonna win 'em all!
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #100 on: February 11, 2015, 02:26:17 PM »

I know a kid named Cash. I am on the fence with it. It all depends upon how the kid turns out I guess.

I knew a girl that named her daughter Eve Elle.

Jaxon and all forms was hot for a bit.

I know an ob nurse and she no crap said someone named their kid abcde

i used to joke that i would name my kid lmnop, obviously pronounced eleminohpee. yep. that's good ol' eleminohpee daris over there. just look at him go.

lmnop sounds like a better name for a girl to me.
seems more suitable for quintuplets.


Gonna win 'em all!

Offline Rage Against the McKee

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 28340
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #101 on: February 11, 2015, 02:28:13 PM »

I know a kid named Cash. I am on the fence with it. It all depends upon how the kid turns out I guess.

I knew a girl that named her daughter Eve Elle.

Jaxon and all forms was hot for a bit.

I know an ob nurse and she no crap said someone named their kid abcde

i used to joke that i would name my kid lmnop, obviously pronounced eleminohpee. yep. that's good ol' eleminohpee daris over there. just look at him go.

lmnop sounds like a better name for a girl to me.
seems more suitable for quintuplets.


Gonna win 'em all!

poor p.

Offline CNS

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 34405
  • I'm Athletes
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #102 on: February 11, 2015, 02:52:50 PM »
I know a kid named Cash. I am on the fence with it. It all depends upon how the kid turns out I guess.

I knew a girl that named her daughter Eve Elle.

Jaxon and all forms was hot for a bit.

I know an ob nurse and she no crap said someone named their kid abcde

i used to joke that i would name my kid lmnop, obviously pronounced eleminohpee. yep. that's good ol' eleminohpee daris over there. just look at him go.

lmnop sounds like a better name for a girl to me.
Nope.  Has an I not a y.

Offline Rage Against the McKee

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 28340
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #103 on: February 11, 2015, 02:54:24 PM »
I know a kid named Cash. I am on the fence with it. It all depends upon how the kid turns out I guess.

I knew a girl that named her daughter Eve Elle.

Jaxon and all forms was hot for a bit.

I know an ob nurse and she no crap said someone named their kid abcde

i used to joke that i would name my kid lmnop, obviously pronounced eleminohpee. yep. that's good ol' eleminohpee daris over there. just look at him go.

lmnop sounds like a better name for a girl to me.
Nope.  Has an I not a y.

It doesn't have either.

Offline CNS

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 34405
  • I'm Athletes
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #104 on: February 11, 2015, 02:58:02 PM »
I know a kid named Cash. I am on the fence with it. It all depends upon how the kid turns out I guess.

I knew a girl that named her daughter Eve Elle.

Jaxon and all forms was hot for a bit.

I know an ob nurse and she no crap said someone named their kid abcde

i used to joke that i would name my kid lmnop, obviously pronounced eleminohpee. yep. that's good ol' eleminohpee daris over there. just look at him go.

lmnop sounds like a better name for a girl to me.
Nope.  Has an I not a y.

It doesn't have either.
The phonic pronunciation did.

Offline Rage Against the McKee

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 28340
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #105 on: February 11, 2015, 02:59:26 PM »
I know a kid named Cash. I am on the fence with it. It all depends upon how the kid turns out I guess.

I knew a girl that named her daughter Eve Elle.

Jaxon and all forms was hot for a bit.

I know an ob nurse and she no crap said someone named their kid abcde

i used to joke that i would name my kid lmnop, obviously pronounced eleminohpee. yep. that's good ol' eleminohpee daris over there. just look at him go.

lmnop sounds like a better name for a girl to me.
Nope.  Has an I not a y.

It doesn't have either.
The phonic pronunciation did.

I just thought the phonic pronunciation sounded kind of like Penelope.

Offline Skipper44

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 6953
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #106 on: February 11, 2015, 03:06:20 PM »
'nelope, kinda like 'nelephant

Offline CNS

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 34405
  • I'm Athletes
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #107 on: February 11, 2015, 04:35:30 PM »
I know a kid named Cash. I am on the fence with it. It all depends upon how the kid turns out I guess.

I knew a girl that named her daughter Eve Elle.

Jaxon and all forms was hot for a bit.

I know an ob nurse and she no crap said someone named their kid abcde

i used to joke that i would name my kid lmnop, obviously pronounced eleminohpee. yep. that's good ol' eleminohpee daris over there. just look at him go.

lmnop sounds like a better name for a girl to me.
Nope.  Has an I not a y.

It doesn't have either.
The phonic pronunciation did.

I just thought the phonic pronunciation sounded kind of like Penelope.

Ricks damn kid is tearing this board apart!

Offline Mr Bread

  • We Gave You Bruce
  • Pak'r Élitaire
  • *****
  • Posts: 7706
  • I've distressing news.
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #108 on: February 11, 2015, 04:43:38 PM »
My prescience is fully engorged.  It throbs with righteous accuracy.  I am sated.

Offline Mr Bread

  • We Gave You Bruce
  • Pak'r Élitaire
  • *****
  • Posts: 7706
  • I've distressing news.
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #109 on: February 11, 2015, 04:52:08 PM »
I knew a guy named Blaze.  Girls seemed to like it.  It was bizarre.  Like they liked to know him just so they could say it in casual conversation. 
My prescience is fully engorged.  It throbs with righteous accuracy.  I am sated.

Offline Dub

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 3014
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #110 on: February 11, 2015, 05:29:09 PM »
I knew a guy named Blaze.  Girls seemed to like it.  It was bizarre.  Like they liked to know him just so they could say it in casual conversation.

We knew the same person I think.

Offline puniraptor

  • Tastemaker
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 20055
  • nostalgic reason
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #111 on: February 11, 2015, 06:18:35 PM »
Daxton

Offline nicname

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 9337
  • Deal with it.
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #112 on: February 11, 2015, 06:25:12 PM »
Avoiding reddickulis misspellings and anything resembling

Jayden
Aiden
Caden
etc.

is a good start to not sucking at names.
If there was a gif of nicname thwarting the attempted-flag-taker and then gesturing him to suck it, followed by motioning for all of Hilton Shelter to boo him louder, it'd be better than that auburn gif.


Offline EMAWican

  • Katpak'r
  • ***
  • Posts: 1132
  • 'Murica
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #113 on: February 11, 2015, 07:04:41 PM »
Pake

/thread

Offline AppleJack

  • AppleJack
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 6286
  • How are you doing today?
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #114 on: February 11, 2015, 07:27:53 PM »
I named my 2nd of 5 sons Cannon Lynn
When one person, for whatever reason, has a chance to lead an exceptional life, he has no right to keep it to himself.

Offline Trim

  • Global Moderator
  • Pak'r Élitaire
  • *****
  • Posts: 33878
  • "Tacky" -Kietz
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #115 on: February 11, 2015, 09:13:14 PM »

Offline Mrs. Gooch

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 9648
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #116 on: February 12, 2015, 08:53:41 AM »
Quote from: Sophie Turner Interview
Speaking of direwolves, I met a guy the other day. He was like driving me around, and then he goes, "My name is Dire Wolf." And he showed me his I.D., and his last name was Wolf and his first name was Dire. I'm not kidding.

Offline Skipper44

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 6953
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #117 on: February 12, 2015, 04:56:23 PM »
Quote from: Sophie Turner Interview
Speaking of direwolves, I met a guy the other day. He was like driving me around, and then he goes, "My name is Dire Wolf." And he showed me his I.D., and his last name was Wolf and his first name was Dire. I'm not kidding.
I hope his middle name was Straits

Offline KCFDcat

  • Katpak'r
  • ***
  • Posts: 1974
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #118 on: February 12, 2015, 05:11:38 PM »
KCFD wife's aunts name is Glee. super weird.

Offline Kat Kid

  • Global Moderator
  • Pak'r Élitaire
  • *****
  • Posts: 15198
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #119 on: February 12, 2015, 07:10:57 PM »
I've met a Beowulf.
@bentren

Offline libliblibliblibliblib

  • hyperactive on the :lol:
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 44010
  • good dog
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #120 on: February 12, 2015, 07:12:57 PM »
Hyperbolic partisan duplicitous hypocrite

I think.you.are deep down.a.trans cowboy gravy eater.

Offline puniraptor

  • Tastemaker
  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 20055
  • nostalgic reason
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #121 on: February 15, 2015, 09:47:42 PM »
Tilden

Offline slobber

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 12427
  • Gonna win 'em all!
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #122 on: February 16, 2015, 07:28:26 PM »
Girl named Dorkus.


Gonna win 'em all!

Offline 8manpick

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 14001
  • A top quartile binger, poster, and friend
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #123 on: February 16, 2015, 08:47:50 PM »
Quote from: Sophie Turner Interview
Speaking of direwolves, I met a guy the other day. He was like driving me around, and then he goes, "My name is Dire Wolf." And he showed me his I.D., and his last name was Wolf and his first name was Dire. I'm not kidding.
I hope his middle name was Straits
More likely a Grateful Dead reference than anything else...
:adios:

Offline MakeItRain

  • Pak'r Élitaire
  • ****
  • Posts: 25229
    • View Profile
Re: White people name, White people shame
« Reply #124 on: February 16, 2015, 11:13:30 PM »
My grandparents last name was Day.

The name they gave my Aunt?  Sunny