Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - treysolid

Pages: [1] 2 3 ... 102
1
Who is that dork?

The self proclaimed most dangerous man of taste and distinction in America

and a strong supporter of NAMBLA

2
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: The Trump Presidency
« on: April 25, 2018, 11:30:37 AM »
so, just to clarify, you want a war with Iran like Bolton does.

No.  Dumpster diving back 10 years usually exposes a whole bunch of things for any politician Trey.

I mean, the hero of the Dem party was saying as a Senator it was "ridiculous" that the U.S. wasn't talking directly to "axis of evil" type countries, and so he responded by overthrowing one axis of evil regime, tried to overthrow another axis of evil regime, and had zero direct talks with another axis of evil regime.   He talked to another axis of evil regime, entered into a bad nuclear deal that requires days upon days of notice before inspections and then handed them billions of dollars in ransom money.    So, the dude was all over the map.

what are you talking about?? Bolton said that crap in March. 2018. This is the guy Trump is listening to re: Iran policy.

3
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: The Trump Presidency
« on: April 25, 2018, 11:01:07 AM »
so, just to clarify, you want a war with Iran like Bolton does.

4
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: The Trump Presidency
« on: April 25, 2018, 10:35:49 AM »
Tough night for the left as Euro/Franco type pals around with Trump.  Particularly knowing Euro/Franco pres is proposing the terrible Obama Iran nuke deal be scrapped for a new deal.

This is the exact opposite of what's going on.

It's semantics.  But  :lol: at your "the exact opposite", I mean FFS bucket.

Semantics? No, your statement is completely false. Macron is not trying to scrap the Iran deal. He's trying to convince Trump, like most of Trump's cabinet, to stay in it.

Except John Bolton:

https://theintercept.com/2018/03/23/heres-john-bolton-promising-regime-change-iran-end-2018/

And dax, like Trump, wants what John Bolton wants.

5
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: The Trump Presidency
« on: April 25, 2018, 08:21:01 AM »
dax, only an idiot would think that NK is giving up their nukes. yeesh.

6
because - as you can imagine - he's a terrible father

7
he's been a shell of a man since they took his kids away

8
Displaying nazi flags with your trump crap = meh

Calling someone who displays nazi flags a nazi = super disrespectful to ancestors

lol

9
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: LOL TRUMP
« on: April 20, 2018, 08:29:05 AM »
Shadey


Forget the spelling, the irony is delicious. Making lots of money off of third-rate books is bad, huh Donny?

10
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: the trump swamp
« on: April 18, 2018, 12:26:08 PM »
what about Pruitt's $45k phone booth?

11



Sent from my iPhone using Tapatalk

this is incredible. we're going to ask you liberals to confine yourselves to only the good states.

this is a huge slap in the face to colorado

12
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: LIBGUY
« on: April 09, 2018, 11:22:17 AM »
Yeah take it to the CHRISTGUY thread

are the "cross equals heart" stickers popular in the midwest? they are rough ridin' everywhere down here in florida.

13
maybe i'm crazy but there's just something about they way he moves on the court that reminds me of dennis rodman

15
Kansas State Football / Re: KU football is hurting
« on: April 05, 2018, 04:59:18 PM »
With regards to the last sentence of that report, I would argue that if you ARE on the KU football team, then your future probably doesn't involve football.

16
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: The Trump Presidency
« on: April 05, 2018, 11:15:52 AM »
He wants state controlled media so badly.


yeah, you know, that real news thing of reporting "results" that haven't happened yet. real news.

17
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: Another school shooting
« on: April 03, 2018, 10:01:09 PM »

:sdeek:
Screen shot in case deleted.

Are you new to Jeselnik's brand of comedy?
No, are you?

you just seemed surprised by his tweet

18
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: Another school shooting
« on: April 03, 2018, 06:31:23 PM »

:sdeek:
Screen shot in case deleted.

Are you new to Jeselnik's brand of comedy?

19
Kansas State Football / Re: 2018 Spring football
« on: April 02, 2018, 08:31:22 PM »
that's not too bad. I assume by Matthews at RG, you meant Mitchell

20
Kansas State Football / Re: Football Recruiting Thread
« on: April 02, 2018, 08:28:22 PM »
kid blocked like a million kicks in his hudl

22
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: LOL TRUMP
« on: April 01, 2018, 04:44:09 PM »
SNOWCOAT

23
Kansas State Football / Re: 2018 Spring football
« on: March 31, 2018, 08:11:47 AM »
I'm hoping Anthony Payne is good. He was a beast in HS.

we need payne and hubert to be good because otherwise we have zero quality depth at DE.

24
Kansas State Basketball / Re: Reddit K-State meme GIFs
« on: March 24, 2018, 07:52:57 AM »
look! a wildcat with human arms!   :lol:

25
The New Joe Montgomery Birther Pit / Re: LOL TRUMP
« on: March 19, 2018, 05:42:03 PM »
Every TV station, and netflix, hulu, amazon video etc. have to show "Requiem for a dream" non-stop for a year straight. Wanted to watch the 6:00 news? Nope, Requiem. Snuggling up with the lady to binge some Buffy season 3? Nope, Requiem. At the Super bowl, the teams don't even take the field. Everyone just watches RfaD on the jumbotron.
Boom, no more drug problem.

Pages: [1] 2 3 ... 102